Michael Jackson

Verdict Watch


Aseara mi-a fost rau dar am incercat sa stau cu ochii holbati pe toate fronturile. Concluzia mea de pana acum? Cel putin hung jury. Dap, de ce sa nu continuam in traditia care ne-a consacrat? La cat l-au chinuit pe Michael cand era in viata, zic de ce sa nu continuam pe aceeasi linie? Eu una chiar l-as scoate pe Michael, la zi de sarbatoare, pe post de moaste, sa faca crestinii card si sa pupe moastele (poate mai visez ceva dupa expunerea asta). Dupa atata rautate indurata INAINTE si DUPA eu zic ca Michael s-a auto-sanctificat. Pe bune!

Cum DRACU’ sa-ti ia atat de mult sa dai un verdict simplu? Pentru numele lui Dumnezeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O sa stea 4 ani AMARATI, NU O VIATA INTREAGA!!! De ce pastele mamii lor intorc probele alea pe toate partile? Ce mama dracului au atatea intrebari juratii? Ce este NECLAR? De ce se vor ei mai catolici decat Papa? De ce atata ipocrizie? America a PATRIA verdictelor gresite!!!! Au fost oameni condamnati la moarte NEVINOVATI, asta are DOAR 4 ANI (din care va executa doar jumatate, pentru buna purtare) NENOROCITI. Pe bune daca nu e o afacere buna pentru o viata de om luata!!! Super afacere pentru Murray si curvele lui!!! Pai nu? Ne iese oare tot el in castig? Baga baiatu’ mare dupa ce executa. O sa aiba bani sa-si intretina TOATE curvele si toti bastarzii. DEJA televiziunile ii fac curte pentru povestea lui si el, ca o fata mare si rusinoasa ba nu vrea, ba s-ar lasa, ba are camere de luat vederi dupa el sa filmeze toata povestea ca pe un reality show, pe care il va putea vinde dupa ce executa pedeapsa.

Concluzia mea? Am s-o citez pe Miss Liza (with a Z) de pe twitter

liza_withaz Liza Minnelli
@annpavs Pardon my french but I think he’s a guilty motherf*cker. Nothing will bring back those children’s father.

FUCK YOU VERY MUCH, AMERICA!!! NU L-ATI MERITAT NICIODATA, RETARZILOR!

3 gânduri despre „Verdict Watch

    1. Dar de ce? Ce NU e clar? Ce mama dracu’ mai intorc probele pe toate partile?
      Eu ii doresc cucoanei aleia, membra a juriului, care a zis ca celebritatile pot scapa cu orice, daca ea este cea din cauza careia se lungeste pronuntarea verdictului, sa aiba toata viata parte de ingrijiri din partea lui Murray.

  1. Sunt nedormita de 2 nopti… deci nu cred ca gandesc foarte lucid la ora asta, vreau totusi sa-ti las un gand aici. Da … ma uitam pe o pagina de FB unde postau niste fane update-uri de la fata locului, dadeam refresh la pagina cam din 2 in 2 minute sa fiu sigura ca vad on due time ce se posteaza. Cand am aflat de 4 sau 4.15, ora lor, ca termen de finalizare a …. dezbaterilor, ma uitam la ceas si-mi spuneam ca iar ma prinde ora 1 noaptea …. In mod egoist, vroiam sa dea verdictul ala macar sa ma pot odihni ca omu’ .. era 1.10 si imi imaginam cum opresc aia ceasul, dispare sigla aia obsedanta a Californiei si il vad pe Pastor. Era un fel de Fata Morgana in momentul ala, imi parea atat de real, ca auzeam in urechi cuvantul ala maret GUILTY !!! Totul era in mintea mea, insa …

    Elena, pentru mine procesul asta a insemnat o schimbare totala in ceea ce priveste imaginea Statuii Libertatii…. americanii astia sunt complet idioti! Pe bune, nu cred ca sunt perfizi doar si si-au creat aceasta iluzie de a parea idioti. Nu sunt inzestrati nativ cu inteligenta. Iar mintile luminate cred ca sunt adevarate exponate de muzeu. Intr-un fel nu ma mira ca unul sau unii nu au inteles ca Murray e fucking shit GUILTY si ca daca drumurile lui nu se intersectau cu M, astazi povesteam cum a fost la concertul TII …

    Cheia deziluziei este sa nu ai asteptari prea mari. Traieste-ti linistita ziua de duminica si luni om vedea … Am inteles ca 11.30, deci 20.30 la noi, ar fi momentul sampaniei…

Lasă un comentariu