Michael Jackson

Janet and co

Am o mare problema cu Janet. Intotdeauna am banuit-o de andreeamarinism. Hihihihi in fata si in spate mama viperelor. Femeia chiar se crede cineva. Uita ca doar cu calitatile ei vocale si FARA numele de familie n-ar fi ajuns ceva in muzica. Pentru Dumnezeu…inca una fara pic de voce. Sa fim seriosi, mai toti am ascultat-o sau vizionat-o ca pe un surogat, cand Michael era in pauza lui lunga de 4 ani intre albume.
Sa ma lase cu ifosele ei de diva. Acum. Niciodata nu am dat 2 bani pe ea. Se imbata la ideea ca ar fi mai mult decat restul de umbra pe care fratele ei mai mare l-a lasat pe acest pamant.
Nu pot sa uit ce a zis in zilelea alea din 2009 cand toti sufeream ca niste caini si a venit Miss Nasty sa ne puna la punct cum trebuie sa suferim noi. Sa nu cumva sa ne permitem sa suferim mai mult decat ea…ca pentru noi, ca sa parafrazez, a fost superstar, pentru ei Michael a fost familie L.M.A.O. Ma lasi Nasty Jackson?
Am vazut cum a venit imbracata pe 3.09.2009 la inmormantarea fratelui ei…cred ca suferea enorm in rochia aia stransa pe corsetele care ii trageau suncile.
Am iar o problema cu faptul ca acei copii sufera in familia aia. Stiti oare cati insideri intra pe forumurile de fani si ii infiereaza pe copii? Ca sa ne revenim in simtiri, ca aia nu-s copiii lui Michael si ca familia a fost divizata de cand Katherine trebuie sa aiba grija exclusiv de PPB. Traducere: se sufera in familia extinsa pentru faptul ca Estate Michael Jackson plateste doar pentru existenta copiilor si a lui Katherine si nu si pentru a celorlalti paraziti.
De cate ori PPB nu au fost pusi in fata confruntarilor cu rautatile din familia aia. Sa le arunci in fata ca nu-s copiii lui Michael? Si daca ar fi fost asa? SI daca Michael s-ar fi gandit sa adopte un …bat. Cine sunt ei sa judece ce a vrut sa faca Michael cu banii lui? Putea sa-i dea pe toti spre charity. Indeea asta ii ucide. Nu pot sa traiasca cu asta.
Nu va mai amagaiti ca Janet ar mai fi ceva. Nu va ganditi ca mai are multi bani care sa-i poata permite viata de lux pe care vrea s-o traiasca. In cate exemplare s-a vandut ultimul ei album? Ati vazut comentariile fanilor ei? Cati dintre ei sunt profund dezamagiti?
Ma doare cel mai tare ca acei copii trebuie sa se confrunte cu actiunile si ideile unor adulti care nu-i au la suflet. Exact ce Michael n-ar fi vrut sa i se intample copiilor lui.
Pentru niste copiii de educatia carora nu se mai ocupa nimeni, eu zic ca se descurca foarte bine.
Sa nu mai aud pe nimeni cu twitter-ul lui Paris. Aratati-mi twitter-ul ei INAINTE DE 29.06.2009. Stiu, am dreptate!

Nota: Sa nu cumva sa va prind ca nu comentati doar pentru ca aveti o alta parere decat a mea. Ma stiti pe mine doar – mama dialogului 😀