Michael Jackson

Janet and co


Am o mare problema cu Janet. Intotdeauna am banuit-o de andreeamarinism. Hihihihi in fata si in spate mama viperelor. Femeia chiar se crede cineva. Uita ca doar cu calitatile ei vocale si FARA numele de familie n-ar fi ajuns ceva in muzica. Pentru Dumnezeu…inca una fara pic de voce. Sa fim seriosi, mai toti am ascultat-o sau vizionat-o ca pe un surogat, cand Michael era in pauza lui lunga de 4 ani intre albume.
Sa ma lase cu ifosele ei de diva. Acum. Niciodata nu am dat 2 bani pe ea. Se imbata la ideea ca ar fi mai mult decat restul de umbra pe care fratele ei mai mare l-a lasat pe acest pamant.
Nu pot sa uit ce a zis in zilelea alea din 2009 cand toti sufeream ca niste caini si a venit Miss Nasty sa ne puna la punct cum trebuie sa suferim noi. Sa nu cumva sa ne permitem sa suferim mai mult decat ea…ca pentru noi, ca sa parafrazez, a fost superstar, pentru ei Michael a fost familie L.M.A.O. Ma lasi Nasty Jackson?
Am vazut cum a venit imbracata pe 3.09.2009 la inmormantarea fratelui ei…cred ca suferea enorm in rochia aia stransa pe corsetele care ii trageau suncile.
Am iar o problema cu faptul ca acei copii sufera in familia aia. Stiti oare cati insideri intra pe forumurile de fani si ii infiereaza pe copii? Ca sa ne revenim in simtiri, ca aia nu-s copiii lui Michael si ca familia a fost divizata de cand Katherine trebuie sa aiba grija exclusiv de PPB. Traducere: se sufera in familia extinsa pentru faptul ca Estate Michael Jackson plateste doar pentru existenta copiilor si a lui Katherine si nu si pentru a celorlalti paraziti.
De cate ori PPB nu au fost pusi in fata confruntarilor cu rautatile din familia aia. Sa le arunci in fata ca nu-s copiii lui Michael? Si daca ar fi fost asa? SI daca Michael s-ar fi gandit sa adopte un …bat. Cine sunt ei sa judece ce a vrut sa faca Michael cu banii lui? Putea sa-i dea pe toti spre charity. Indeea asta ii ucide. Nu pot sa traiasca cu asta.
Nu va mai amagaiti ca Janet ar mai fi ceva. Nu va ganditi ca mai are multi bani care sa-i poata permite viata de lux pe care vrea s-o traiasca. In cate exemplare s-a vandut ultimul ei album? Ati vazut comentariile fanilor ei? Cati dintre ei sunt profund dezamagiti?
Ma doare cel mai tare ca acei copii trebuie sa se confrunte cu actiunile si ideile unor adulti care nu-i au la suflet. Exact ce Michael n-ar fi vrut sa i se intample copiilor lui.
Pentru niste copiii de educatia carora nu se mai ocupa nimeni, eu zic ca se descurca foarte bine.
Sa nu mai aud pe nimeni cu twitter-ul lui Paris. Aratati-mi twitter-ul ei INAINTE DE 29.06.2009. Stiu, am dreptate!

Nota: Sa nu cumva sa va prind ca nu comentati doar pentru ca aveti o alta parere decat a mea. Ma stiti pe mine doar – mama dialogului 😀

6 gânduri despre „Janet and co

  1. Oh … stii cum a fost postarea asta? Citind, am asociat vizual cu un pahar rece de cola zero (mea culpa … am si eu adictiile mele), galgait intr-o sete sfasietoare si zgomotul cuburilor de gheata in pahar … :))) Woman, will you marry me? 😀 Simt in ceafa o privire ascitita cu varf de sabie, care gandeste ceva de genul: mda … femeile astea care nu pot recunoaste o alta valoare decat a propriei persoane, insa … n-am ce face, unde imi vine sa te imbratisez, nu ezit sa o fac public! :=))

  2. Gata! Acum m-am intors! Am cumparat deja verighetele. Le-am luat simple. Te ocupi tu de nasi? Sa nu uiti si buchetul de flori! Ne intalnim la primarie! XOXO
    lol
    Pe bune acum, nu mai pot cu familia perfecta. Asa ceva NU exista. Eu inteleg miscarea celor de culoare din America care vor sa faca din Jacksoni o icoana. Am citit de foarte multe ori postari ale fanilor de culoare care se agata foarte mult de ideea asta. Acestia acuza de rasism pe toti care arata cu degetul asupra defectelor Jacksonilor. Doar pentru faptul ca Michael a fost un vizionar, un geniu si a reusit atatea in viata, nu inseamna ca trebuie sa le facem tuturor din familie icoane la care sa ne rugam. N-am facut-o eu nici cu Michael.
    Eu inteleg aceasta dorinta de valori a celor de culoare. Inteleg de asemenea, neputinta unei mame de a se imparti intre toti copiii. Stiu ca pentru Katherine e greu. Pentru ea, toti copiii, indiferent de IQ-ul acestora (vezi LaToya), sunt la fel.
    DAR DACA, cei din familie IMPREUNA cu Katherine considera ca acesti copii nu ar trebui sa beneficieze de banii lui Michael DOAR PENTRU ca ei considera ca acestia nu ar fi „blood” …ei, aici ma supar!!! Grav! Daca Katherine e „agentul sub acoperire” care lucreaza la 2 capete si sta cu copiii lui Michael doar pentru ca RESTUL sa beneficieze de ceva bani…iar ma supar! Tot grav!
    Fix asta nu-mi place. E destul de simplu, nu?
    Vorbeam de curand cu o prietena, profesor de sciologie (chiar in America) despre traditiile romanilor care se aseamana foarte tare cu traditiile indiene. Referitor la familie, toate „tiganiile” noastre se trag de acolo. Uitati-va doar la nunta. Niciodata nunta la noi n-are legatura cu cei 2: mirele si mireasa, ci cu toti ceilalti. Certurile si scandalurile cu care se termina orice nunta traditionala are legatura tot cu aceste „indianisme” (sa nu zic altfel).
    Probabil ca si in familia Jackson e vorba tot despre asa ceva. Acestia uita ca sunt individualitati distincte si ca viata de familie inseamna sot, sotie si copii minori. In secunda in care copiii devin adulti, acestia nu mai sunt parte din familia primordiala. Mama si tata nu au cum interveni in alegerile copilului adult. Bineinteles ca e normal pentru copilul-adult sa vina pentru sfaturi la familia primordiala, dar parintii nu ar trebui sa intervina in viata adultului, luand decizii care-i vor afecta viata acestuia. Din acest motiv, vad in Romania o serie intreaga de copii-adulti retarzi. Adulti care sunt „stersi la fund” si la 30 – 40 de ani de parinti. Rezultatul? Se vede cu ochiul liber.
    Asta s-a intamplat cu Michael. Doar pentru ca Michael a ales alt stil de viata, familia sa a incercat tot timpul sa-l aduca „pe calea cea dreapta”. Acum, rezultatul stilului ALTFEL DE VIATA a lui Michael – copiii lui Michael – sunt pedepsiti pentru ca … Nu stiu cum sa continui aici, faceti-o voi, ca eu nu mai pot!
    Mi-e sila!

  3. „Maybe Now, They’ll Leave You Alone”… ar fi trebuit sa inceapa cu ei… Mereu ma intreb ce ar fi spus Michael daca ar fi vazut tiganeala asta si cum au ajuns sa traiasca copiii lui,exact opusul a cum si-ar fi dorit…

  4. Stiti care e problema? Cred ca cei din familie apeleaza la ea pentru „renta” lunara, motiv suficient pentru a lua pozitie in ceea ce priveste banii lui Michael.
    lol
    Nu, pe bune! Asta cred!

  5. Nu-i vad bine pe copii in viitor… cu mare parere de rau . Sunt la varsta cand pot fi influentati usor… daca nu se ocupa cineva adecvat de ei… sau daca ajung in cine stie ce anturaj… cu banii pe care ii au pot ajunge rau .. Sper din suflet sa ma insel,dar asta simt…

Lasă un răspuns

