Darren Hayes · Michael Jackson

Darren despre noul album

Simt ca ma aflu acum in pielea doamne profesoare care-l hartuieste pe Badea =))

Disclaimer: Orice boala psihica sau tulburare comportamentala e cat se poate de serioasa si trebuie tratata ca atare …dar eu tot simt ca-l cunosc pe Darren si cred ca-mi citeste comentariile pe facebook. Ce sa-i fac daca mi-a raspuns pe Twitter acum 2 ani? :))))))))))))))))

P.S. 1 Acum am confirmarea din gura lui ca Michael l-a influentat. Eu am zis ca seamana cu video-ul Leave me Alone, el spune ca si-a dorit pentru album cover ceva gen Dangerous, iar videoul sa fie o versiune animata a copertii albumului.

P.S.2 – Antrenorul personal si-a facut treaba chiar daca Darren se ascundea de fiecare data dupa canapea. NIMENI n-o sa-l mai confunde cu o versiune mai chubby a lui, asa cum i s-a intamplat mai demult intr-o benzinarie =))

Acum la radio e:  To the Moon and back….e clar, o iau pe urmele doamnei profesoare =))