Michael Jackson

Estate, are you ok? Are you ok, Estate?


http://wp.me/p18nQL-25g

OMG!!! Pe bune???

Poate peste vreo cativa ani, cand se vor termina bucatile de materiale, trecem la materialul clientului, nu? Mi se pare firesc, nu?

8 gânduri despre „Estate, are you ok? Are you ok, Estate?

  1. Recunosc ca am ridicat serios din spranceana cand am vazut si ”dezgolirea” oficiala a unui pachet de carticele si mi-am spus ca fii-mea sigur le-ar inlocui pe cele Kung-Fu Panda din pachetul de cereale … M-am linistit insa, citind comentariul tau! Macar nu-s singura ciudata pe lumea asta ! 😛

  2. Pai e simplu: Estate e ca o banca care lucreaza pentru interesul numelui Michael Jackson…numa’ ca nu.
    Ceva e tare gresit in faptul ca vinde carpite / bucatele de material din hainele de scena ale lui Michael!!! Eu inteleg ca Estate scoate bani din piatra seaca dar ce o sa ne facem cand se vor termina? Intreb inca o data: trecem la „materialul clientului”? Pai nu, de ce sa nu vanda si bucati din Michael? Din raportul medico-legal reiese clar ca a fost pregatit pentru o calatorie lunga, deci, prin urmare, „materialul” e de calitate.

  3. Asta cu bucatelele din hainele purtate de Michael pe scena mi se pare o supermega aberatie! Adica, cum?? Estate-ul le-a vandut astora hainele si astia le fac bucatele si le vand la pachet? Sau Estate-ul decupeaza bucatele de haine si le vinde astora per bucata de material ?? Mi se pare o idiotenie nemarginita … Lasa-ma, Estate, sa vad haina intreaga intr-o sala de expozitie, sa o admir imaginandu-mi-l pe M ”invelit” in ea, nu-mi lipi bucatele de material pe carton …. In fine, cred ca ma aberez …

  4. Vai, Echi, asa gandesti tu despre mine ?? My type is definitely Sir Sean Connery, asa ca ti-am raspuns destul de clar, sper, da ? 😛

    Si ca sa revin on-topic: ia, daca chiar asa mult iti doresti, poti comanda : http://store.paniniamerica.net/ :-D. Nu e disponibil inca box set-ul MJ, dar ai de ales intre niste fotbalisti si Fulger Mc’Queen !

  5. Cel mai mult imi displace ideea ca NU o sa avem niciodata un Muzeu Michael Jackson…

    Iar daca o sa fie…. o sa fie unul destuuuuuul de INCOMPLET, din multe puncte de vedere.
    Numai cand ma gandesc cate accesorii vestimentare au fost scoase la licitatie pana acum…. ma ia durerea de cap.

Lasă un răspuns

