Michael Jackson

See you later alligator


Astazi, dupa ce am scos telefonul din modul silence, mi-am dat seama ca inca un numar de telefon din agenda nu-mi va mai raspunde vreodata.
Ce te faci cand pierzi din putinii prieteni ADEVARATI? Oameni care s-au oprit din drumul lor sa ti-l lumineze si pe al tau? Sunt trista dar sunt si fericita. O agnostica auto-descoperita si o maicuta irlandeza, stau si deapana la un ceai. Stiu, poate suna a banc, dar de multe ori, aflata in preajma acestei femei minunate am simtit ca exista Dumnezeu. Prietena mea se numea Sister Mary Aloysius. Avea 89 de ani si in fiecare dimineata, se trezea sa aibe grija de copiii abandonati in spital. Facea asta de 20 de ani, de cand a sosit prima data in Romania. Poate ca acum cateva zile a obosit si s-a hotarat sa se odihneasca pentru totdeauna.
N-am vazut in viata mea o femeie atat de activa si de dedicata pentru varsta ei. Acum 5 ani si-a rupt soldul si …a trebuit sa se refaca rapid de dragul si dorul copiilor. Nu obosea niciodata cand venea vorba despre copii. S-a luptat ca o leoaica pentru Cristian, un copil abandonat, ca micutul sa aibe acte si sa fie adoptat in UK. Din pacate a pierdut lupta cu birocratia si Cristian a murit in Romania. M-a durut atat de tare s-o vad plangand. Apoi a facut minuni cu Loredana, un copil cu numeroase handicapuri, abandonat in spital. TLC (tender loving care) works wonders…and she was right. Perioada petrecuta de Loredana alaturi de Sister a ajutat-o sa se dezvolte intelectual…un copil caruia NIMENI nu-i dadea o sansa. Deobicei, Sister ramanea singura …acum, noi am ramas neconsolati si mai saraci.
Ati putea gandi ca o maicuta, fosta profesoara de limba engleza in Scotia, ar putea fi o persoana rigida …nu si Sister Mary Aloysius. Poate ca limbajul care ne-a unit a fost simtul umorului. Era formidabil de glumeata. Intotdeauna incerca sa gaseasca un sfat pentru problema pe care o aveai. Nu te lasa nerezolvat. Am primit o multime de sfaturi CERUTE de la femeia asta minunata. Am avut o comunicare minunata. Am fost norocoasa.
Rest in Peace, Sister!!

…in a while crocodile

 

Later edit: Intr-o lume paralela, Michael ar fi intalnit-o pe Sister si eu i-as fi admirat dintr-un colt, multumita sa invat de la cei puternici. Se pare ca au gasit ei o cale de a se intalni si m-au lasat pe mine, aici, pentru a invata sa fiu puternica.

Lasă un răspuns

