Michael Jackson

Chestii rare


3 gânduri despre „Chestii rare

  1. Oh … boy! Il mai pun de cateva ori, clar!! Ador sa vad lumea de dincolo de scena, in care traia!!!

    Ce-mi trece acum prin cap este sa remarc doar In ce lume nebuna si obositoare traia … Haios cum se intorcea el la copii dupa ce termina treaba la care era supus de adulti.

    Sa iti traiasca facelift-ul de toamna 2012, Echi si sa il incarci cu ce stii tu mai bine!

    1. Merci, Jude!
      Ce ma deranjeaza foarte tare e ca sunt atatea de discutat despre Michael si eu nu am timp de postat. Chiar si video-ul asta. Il am de ceva zile dar fiind in renovare nu am avut timp sa-l postez. Sa nu mai vorbim de ultimele articole referitoare la AEG si conditia lui Michael pre TII.

Lasă un răspuns

