Uncategorized

Postare fara nici o legatura cu Michael? :)


The Giving Tree
The Giving Tree (Photo credit: Wikipedia)

 

Am vazut filmul Drive.

 

A fost de parca nu am mai vazut niciodata in viata mea filme.

 

Ryan Gosling freaking got it.

 

Coloana sonora = 10+

 

Scenariul si regia – de ce naiba n-au primit vreun Oscar sau ceva?

 

The Elevator Scene – the best love – hate scene ever!!! Si au si hainele pe ei. Pentru ultima parte trebuia trebuia sa-si dea hainele jos…totusi. :))) Nu, el ramane cu hainele alea tot filmul.  :))))

 

Fabulos. Totul. Simplu, cu dialog putin, cu ceva actiune VIOLENTA, cu cadre lungi pe personaj, totul PERFECT COMBINAT intru-un melanj de viata autentica. Nu-mi vine sa cred ce film am vazut.

 

Recunosc ca de foarte multe ori am stat de-o parte de filme cu Gosling. Dupa ce am vazut The Notebook (care mi-a placut, ce-i drept) si am auzit peste tot despre acest nou James Dean, votat peste tot cel mai sexy *rolleyes* am zis ca-i vreun baetas de la Hollywood, manevrat de toti ca o da bine pe ecran.

 

Nu.

 

Chiar nu e asa.

 

Asta chiar le are.

 

Si cand te gandesti ca a declarat intr-un interviu ca el nu se dedubleaza cum fac ceilalti actori sa intre in pielea personajului, ci ca personajele pe care le interpreteaza sunt fatete ale  personalitatii lui…

 

😀

 

NB: Uitati-va la tot filmul, doar asa o sa intelegeti. Dupa puteti descarca si coloana sonora si scena din lift. 😀

 

Later Edit: Pentru sanatatea mea mentala, mi-am propus pentru o vreme sa fac orice altceva care ar avea legatura cu Michael. Am citit, am cusut, am dormit, am descoperit acest minunat talentat actor siiiiiiiiiiiiii…se pare ca TOTUL are legatura cu Michael :)))) LMAO

 

Gosling are un tatuaj pe umar. Nu, nu-i cu Michael, e cu The Giving Tree. :)))) Bless you, Michael!

 

In orice caz, trebuie sa vedeti si restul de filme in care a jucat Gosling. Recomand Blue Valentine si Half Nelson (preferatul meu). Acum ma pregatesc pentru The Believer.

 

Good stuff.

Un gând despre „Postare fara nici o legatura cu Michael? :)

  1. Nu accept nicio comparatie cu Steve McQueen sau Clint Eastwood…mama ei de scobitoare!!! :)))))
    Deci? Sa inteleg ca a fost destul de violent? Nu ma intelegeti gresit, nici eu nu urmaresc vreun film de Tarantino, din start si din principiu, dar filmul asta e …altceva.

Lasă un răspuns

