Michael Jackson

New snippets leaks cu Michael si Malachi


1.Stop Breakin My Heart
2.The Energy Of Music! (Prod. By Will.I.Am)
3.Break Down
4.Something In The Air (Prod. By Will.I.Am)
5.I’m Innocent
6.This World
7.All my Love
8.When Rain Falls
9.More Of Us Ahead
10.The Power of L.O.V.E

Care e care? 😀

11 gânduri despre „New snippets leaks cu Michael si Malachi

  1. Evident ca in nici o piesa nu e MJ!

    I hate you! M-ai facut sa ascult toata mizeria asta pana la capat si cu atentie, in speranta ca o sa-l aud si pe el.. :)))

  2. In afara de backing vocal la This World (portiunea aia de inceput) care si aia e cumva prelcrata, si poate pacali…. nu il aud pe Michael.

    Spune-mi unde il auzi tu.:)

  3. Eu m-as gandi pret de max 10 min la All my love, tocmai pentru ca nu e clara vocea si as fi tentata sa fiu mai atenta … dar ca sa ajung pana la piesa aia, tre’ sa mai am rabdare sa trec inca o data peste alea dinainte si crede-ma … nu pot!! :-)))

    Hai, nu ne mai chinui, share with us ce auzi!! 😀

  4. Stai, ca am mai trecut o data prin ele … prosteala aia prin telefon parca, The Power of L.O.V.E. ar putea fi el cu vocea lui, aia mai aproape de realitatea ”necoafata”, sa zic asa. Imi aduce cumva aminte de ceva urat, dar am s-o spun: de inregistrarile lui Murray. Si nu neaparat ca e distorsionata de modul in care a fost inregistrata, ci aduce cumva cu tonalitatea lu’ ta’su.

    Pe astea 2 as vrea sa le aud inregistrate intr-un studio, ca sa zic cu certitudine care zic eu ca e care.

    Deci, tu?

  5. All my love… e facuta cu telefonul de tipul ala…. acelas care a facut The power of love (confirmat ca fiind fake)…. si in plus, imi pare cunoscut instrumentalul care il baga la un moment dat. Dar nu stiu de unde sa-l iau….

    When rain falls???? Are you serious? Mi-l ridici in rank pe Malachi, gata???

    1. Doamne…in ce hal am ajuns in disperarea de a asculta Michael. Malachi e groaznic, dar nea’ asta chiar m-a pacalit. Recunosc, nu am avut parte de o auditie de calitate, dar totusi. Stiu ce minuni pot face impersonatorii de voce. 😦 Mi-e asa de dor de vocea lui Michael …

Lasă un răspuns

