Uncategorized

Ati auzit?


A explodat IN SFARSIT mamaliga romaneasca!!!

Poporul roman e asa un melanj de oameni fini si brute, plus si minus, homo sapiens si maimute. Azi am iesit din casa si ma deranja soarele care-mi intra in ochi. Dupa ce am facut cativa pasi mi-am dat seama, soarele ma deranja pentru ca mergeam suspect de drept si cu fruntea-n sus.

Ati auzit? Romania s-a trezit! Acum nu ne mai trebuie decat cateva doze de propofol pentru huligani.

4 gânduri despre „Ati auzit?

  1. Eu imi fac griji de urmatorii….. nu de Base, ca asta si Guvernul, pica oricum.
    Ar fi bine, cand semneaza si preia functia, sa li se puna in vedere ca vor fi LINSATI in public (ca pe Mussolini) de popor daca nu-si fac treaba. Iar daca nu sunt capabili si ii depaseste situatia, sa se dea la oparte… si sa lase pe altul

  2. Sau nu neaparat daca nu isi fac treaba…. e valabil si pentru FURT.. sau alte mizerii.
    Ai facut asta… ADIO!
    Macar, asa au in vedere in ce se baga…. inca dinainte sa o faca.
    Then, they must chose… what’s gonna be?

Lasă un răspuns

