Michael Jackson

Will I Am


O gramada de oameni, cand vor sa convinga pe cineva incep sau sfarsesc o fraza cu urmatoarele tu stii ca eu sunt sincer(a) si nu-mi place sa mint. Stiu, asta e un indicator CLAR ca acea persoana minte. In genere, confesiunile simple sunt cele sincere. Lacrimile fortate / studiate (a la Base) si discursul folosind cuvinte atent alese iarasi sunt indicatori ai lipsei de onestitate.

In 2009, multi s-au trezit mari fani si devotati prieteni ai lui Michael, multi, chiar PREA MULTI oameni…si apoi am dat peste aceasta confesiune a lui Will I Am

Parca e diferit, nu? De fiecare data cand il urmaresc ma emotioneaza la fel.

Un gând despre „Will I Am

Lasă un răspuns

