Michael Jackson

4 ani in inchisoare


…doar atat valoreaza viata ta, Michael!

Imi cer scuze! S-ar putea sa valoreze mai putin…mult mai putin, Michael! Murray INCA poate sa iasa mai devreme pentru buna purtare.

7 gânduri despre „4 ani in inchisoare

    1. Va face arest in county jail NU in state prison. E diferenta intre cele doua, in sensul ca sentinta lui e blanda si sigur va primi, pentru buna purtare arest la domiciliu…sau ceva.
      In alta ordine de idei, ai vazut ca porcu’ n-a varsat o lacrima? Eu cand ziceam ca-i psihopat, ziceati ca-s eu nebuna.

  1. Stiti ce am simtit eu cand vorbea Pastor? Ca in sfarist, L-am iertat: am recunoscut ca a fost just a human being, care a avut dreptul sa aiba parte de o moarte stupida …. Nu sunt mai fericita acum, din contra …. Am aflat insa ceva ce nu stiam pana acum: ca exista un soi de JUSTICE pe pamant si ma bucur ca tocmai am aflat asta ….

    Love u M! Forever …

    1. Oana, e vorba de incadrare. INCA DE LA BUN INCEPUT, incadrarea a fost de manslaughter. Nici eu nu aveam de unde sa stiu ce inseamna asta, dar am cercetat. De aia eram basicata pe Walgren, ca si porcuror care a instrumentat cazul, pentru faptul ca nu l-a putut incadra la altceva. Deci, justitia judeca ce-i aduce pe masa. Pentru treaba asta, tot respectul pentru Judge Pastor. Chapeau! Mi-a placut discursul sau. A fost elocvent si la obiect. A punctat TOATE aspectele care au dus la obtinerea sentintei maxime.
      Sa vedem ce o sa urmeze. Se stie (SI NU E BANC) ca in America poti scapa de puscarie daca omori un om, dar daca nu-ti platesti datoriile financiare si pune IRS-ul (fiscul) laba pe tine…ai toate sansele sa putrezesti in inchisoare asa ca …Joe, it’s show time, tataie!!! Baga tare ca-i vorba de malai…dar o sa fie un malai pe care n-o sa-l capete niciodata de la Murray. Asa ca Murray are sanse sa faca jail time pentru ca nu isi va putea plati datoriile.
      In fine, o sa vedem! Nu-s pesimista de fel sunt doar…realista 😦

Lasă un răspuns

