Michael Jackson

Just because


2 gânduri despre „Just because

  1. Yeah … I know what you mean 😀

    Ia mai zi-mi tu mie un artist, care singur pe o scena imensa, te face prin simpla lui prestatie, sa impingi scaunul de birou de pereti si sa incepi sa dansezi ? 😀

    Nu … nu, nu este cazul meu, eu am stat cuminte si am vizionat ce ai postat tu!

    1. ahahahhahaaaa!!!
      Eram cu nervii si draci – varcolaci pe mine azi…mi-am luat o pauza si am dat peste acest MINUNAT lipsync din Noua Zeelanda din 1996.
      Ce motan dragut era el, ce-si smucea el de mama focului extensiile alea si cum sclipeau ele in lumina reflectoarelor. :))))

Lasă un răspuns

