Michael Jackson

Biopic – Michael Jackson


De la bleah cand am primit vestea la OMG! Yes, please!

Umbla vorba prin sat ca „prietenul meu” Branca e in cautare de echipa pentru un film biografic despre viata lui Michael. Bineinteles ca pe ORICINE ar fi ales ca si actor in rol principal, ar fi putut parea cel putin dureros de privit …asta pana cand sa ne dea Forbes-ul o veste foarte-foarte buna. Un actor, cel putin la fel de enigmatic si retras, care are la activ tot felul de roluri…speciale.

Ladies and gents …heeeere’s Johnny!!!

Bine, la acest moment, totul e la stadiul de zvon, dar tare m-as bucura sa devina realitate. Sa nu uitam un amanunt major: Johnny is a fan. Ceea ce poate fi cu 2 taisuri, ar putea foarte bine sa nu accepte.

Breaking news: Ladies and gents, avem o stire tulburatoare care nu se potriveste cu profilul filmului. Johnny NU STIE sa danseze. In sensul asta sunt dovezi filmate pe youtube, precum si un interviu in care Mr. Sparrow recunoaste.

*breaks down crying throwing fists into a random pillow*

4 gânduri despre „Biopic – Michael Jackson

  1. Well … am citit si eu zvonul asta. Cum il pui tu in cuvinte, imi convine mai mult decat cum l-am perceput eu. Sincer, ma gandeam ca odata cu procesul asta, Michael a inceput sa fie din nou in prim plan si Estate-ul nu are cum sa rateze asa ceva. In ceea ce il priveste pe Johnny Depp, daca o sa il joace pe M al nostru, are toate sansele sa treaca la categoria actorilor preferati ai subsemnatei. Fii-mea e incantata de el, de cand cu Piratii din Caraibe … deh, e mai aproape de varsta ei 😀

Lasă un răspuns

