Michael Jackson

Inventar


Murray, doctorul fan care se comporta precum Iisus tradat de Iuda – Michael, Quincy Jones, producatorul/ compozitorul de geniu, ros permament de invidie si de ura pe un barbat mai tanar decat el, dar care se intampla sa fie mort, care si dupa 2 ani de la disparitia acestuia inca mai varsa venin asupra carierei si omului Michael Jackson, Brian Oxman care lucreaza cu avocatii lui Murray (a big WTF???), Frank Cascio,  „prietenul” din scutece al lui Michael, actualul producator fara artisti (in afara de cateva ciorne de ale lui Michael) care il face praf pe Michael in noua sa carte, sunt tot atatea elemente care ma confuzeaza de-a dreptul, asta sa nu spun ca ma scarbesc.

Acum ceva timp ma intrebam cum a primit Michael toate aceste tradari si cum le-a manageriat? Fiecare avem mecaniasmele noastre de aparare in fata tradarii. Culmea obrazniciei, tot eu imi raspundeam : de unde sa stiu asa ceva, EU nu sunt si nu voi fi niciodata Michael Jackson. Culmea, zilele astea am primit raspuns la intrebarea mea retorica! Sunt atat de ametita si confuza incat trebuie sa parasesc peisajul pentru a-l intelege. Trebuie sa fac o pauza de la atatea tradari, pentru ca a inceput sa se imputa blood on the dance floor…e prea MULT, simt cum colcai prin el si ma simt grea si murdara.  Mirosul e pestilential si mi se face rau fizic. Nu inteleg toate aceste tradari si rautati. Dupa aproape 2 ani si jumatate de cand Michael nu mai e fizic, cumva „prietenii” inca reusesc sa se hraneasca cu bucati din amintirea omului acesta minunat.

Enough is enough when it’s garbage

„Astept cu nerabdare” acum si o carte despre viata intima a lui Michael „rollseyes” Acum ca Frank a creditat-o pe Johanna in cartea sa, fata proasta ar fi sa nu scrie o carte despre cum a petrecut o noapte cu Michael. Shanna, fata nu fi fraiera, fa-i concurenta! Si dupa astept o carte de la cele 2 mame ale lui Blanket.

Jesus, eu deja nu mai fac fata si sunt la capatul sistemului solar Michael Jackson. Mi-e ca foarte curand, o sa ma desprind si o s-o iau razna prin galaxie.

La momentul asta, tragand concluziile in urma a ce s-a intamplat pana acum, zau daca ce s-a intamplat pe 25.06.2009 n-a fost un lucru bun pentru Michael! El n-avea scapare, el nu putea sa inchida laptopul si sa fie anonim. Ce a visat Michael Jackson a fost si o sa ramana o utopie. Momente ca astea in care ii vezi pe toti in adevarata lor culoare, iti vine sa mergi inapoi in timp si sa-i dai peste mana lui Michael cand scria Heal The World. Michael, corect se scrie NUKE THE WORLD…and for sure it will be a pure an happy place afterwards.

I am off! Ma duc sa-mi fac pedichiura.

Lasă un răspuns

