Michael Jackson

Incepe finalul – Verdict GUILTY


Juriul a anuntat Judecatorul ca au ajuns la un verdict in ceea ce-l priveste pe Murray.

In 2 ore avem verdictul.

ABC live acum.

Murray, sper sa ne vedem peste 4 ani!

GUILTY!!!

A doua zi, 8 nov 2011

Avem asa:

Datorita faptului ca Murray nu a fost niciodata condamnat, iar in cadrul acestui proces s-a comportat exemplar (ce sa ceri de la un psihopat, right?) avem 2 prognosticuri sumbre:

1. executa JUMATATE din pedeapsa

2. si/sau e eliberat in custodie, sub arest la domiciliu

Pot sa fiu trista?

14 gânduri despre „Incepe finalul – Verdict GUILTY

      1. O sa fie cum a zis Oana, in jur de 24:00 si ceva, poate.
        Nici nu stiu daca-mi doresc sa vina si copii …cel putin Prince, ca el e seful…parca as vrea sa fie acolo, parca ma gandesc ca suferinta e prea mare pentru ei…
        Ma intereseaza verdictul si in acelasi timp NU VREAU sa-l aud. 😦
        Imi vine sa inchid tot si sa plec pe strazi de nebuna, dar nu pot. O sa vina omul meu acasa si o sa ma dea disparuta la OTV. 😦

  1. Nu stiu … modul in care a refuzat Pastor aseara sa-l lase in libertate si cum a pus accent pe felony si homicide, NU pe simply criminal negligence, ma face sa gandesc pozitiv … Eu m-am bucurat aseara! TARE! Recunosc ca inca am un ras tembel, nu pot sa mi-l scot din minte pe Murray cu fata lui imbecila in momentul in care s-a apropiat seriful de scaunul lui… parea tare nedumerit de ce i se intampla:-))) Pericol public !!!! That was a moment of JUSTICE for me! Si inca mai sper si altele … Pot?

    1. >:D<
      Eu m-am nascut optimista dar viata m-a obligat sa devin pesimista. Nu pun mereu raul in fata. Problema e ca se discuta prea mult despre treaba asta. N-o spun eu, Vasilica, s-a discutat si pe CNN aseara despre aceasta varianta. Un lucru e sigur, Murray n-o sa execute toti cei 4 ani in inchisoare. Pot sa-mi pariez viata pe asta. Atientie!!! Eu nu arunc cu vorbe mare.

  2. „It’s pretty obvious by putting him in custody, which was the biggest surprise of the entire trial, that we’re probably looking at a sentence of three to four years,” Goldman told Reuters

    Eu asta am simtit prin atitudinea lui Pastor si inca mai sper ca MACAR asta sa se intample!

    Nu m-am enervat, mai ai? 😛 I’m still happy 🙂 Am tras o fuga pana la monument, eram prin zona … aveam chef de o tigara cu M, mi-a aruncat o frunza pe umar … Nu-ti spun ce forma avea frunza, sunt sigura ca iti imaginezi …

Lasă un răspuns

