Michael Jackson

Last trial, last day…no justice!


In asteptarea pledoariilor finale si a verdictului CAT mai rapid din partea juriului format din 100% fani Michael Jackson.

Funny, there’s no escape from Michael!

Are loc rechizitoriul sustinut de Walgren.

Un gând despre „Last trial, last day…no justice!

  1. Diana, au multe instructiuni de citit despre cum sa instrumenteze probele pe care le au. L-ai auzit pe Pastor cate instructiuni le-a citit la inceput. Am obosit eu sa-l ascult. Ma ametise de tot la inceput cu haina aia plouata :)). Ca e dovada circumstantiala daca-ti zice cineva ca a intrat cu haina uda de ploaie, ca aia nu-i dovada directa….inca sunt ametita de instructiuni. Nu-i chiar asa usor. Asa am inteles ca cel MAI DEVREME verdictul poate fi dat azi, daca nu, luni. Nu prea am emotii, asta nu-i 2005….doamne prin ce am trecut atunci… in fiecare dimineata ma chioram pe MJJSource, verificam e-mailul, intram pe palltalk si discutam pana la epuizare. Cand venea weekendul era o binecuvantare. 😦

Lasă un răspuns

