Michael Jackson

My lovely bones, my take


To see bones in your dream, suggests the discovery of your personal, family, or cultural secrets. It is also symbolic of your underlying strengths that you have not yet recognized. To dream of a skeleton, points to the fact that the dreaming should think over the structure of his/her life. Bones are an important component of the human body. Often they are the key to the interests of death and resurrection.

Oh, well …

4 gânduri despre „My lovely bones, my take

  1. Hai ca n-am fost extrem de departe … si nu ma lua cu din astea din dictionare de vise, du-te la un psiholog si vei ramane uimita de cat de important este subconstientul uman si cum explica el ce simte prin intermediul viselor … de noapte 😛

    1. Pai tocmai asta-i ziceam lui Dan. Am zis ca poza aia mi-a dat un fel de closure si acum…subconstientul imi da una peste bot si-mi zice ca n-am terminat.
      P.S. Sor-mea e la Psihologie 😀 si mai citesc de la ea una-alta. Stiu ca visul e o refulare a subconstientului si nu ma agit sa-mi explic fiecare vis, dar asta m-a marcat profund. Am simtit profund toate emotiile din vis, m-au marcat enorm. Inca si acum simt mila amestecata cu dezgust si dragoste si sentimentul ca trebuie sa-l protejez. Ciudat…tare ciudat 😦

  2. Cred ca tre’ sa vorbesti cu sora ta sa se vada o tura si cu noi cand o intra in breasla. Suntem o specie clar delimitata de the rest of the world si ar putea face un studiu de caz pe noi. Eu incep prima: Hi, I’m Jude and I am a Michaelholic. 😀

    Anyway, visul tau e dureros de frumos, lasa-l sa traiasca in emotia ta reala, in felul asta ajuti constientul sa inteleaga ce e dincolo … >D:<

    1. Multumesc! Exact asa l-am perceput si eu: dureros de frumos …
      O prietena, si ea fana, mi-a definit visul asa: „a nice halloween story” :)))
      Joker, that was you? Punishing me for NOT celebrating the mofo holliday :))) Super mesaj de la Michael, atunci! Dar ghici ce, tot n-o s-o serbez vreodata! Asa ca, bring it on, Michael :)))))

Lasă un răspuns

