Michael Jackson

„I wish he would come back”


Minutul meu preferat din Moonwalker (4:43 in acest clip)

…if only wishing that intense would get  him back…

 

OK, SOMETHING IS WEIRD!!! In timp ce plangeam scriind asta …laVH1 a inceput…Smooth Criminal

2 gânduri despre „„I wish he would come back”

  1. Stii cate astfel de WEIRD EVENTS mi s-au intamplat si mie … E motivul pentru care ma urasc cel mai tare atunci cand sunt in stare sa recunosc ca pana la un moment dat am crezut altceva, am sperat in altceva … stiti voi, chestia aia cu hoax SF discoveries … am fost mereu o persoana cerebrala si am fost capabila sa trec prin filtrul propriu al gandirii tot ce imi ajungea la urechi, dar eu aveam intrebari pertinenete si nu puteam sa cred ca raspunsul la acele intrebari este IDIOTENIA in stare pura a unui asa-zis doctor … In fine, m-am urat tare pentru momentele cand EL imi arata ca stie ca am nevoie sa stie despre mine, cand imi canta din senin la Magic FM ”The girls is mine” sau ”You’re not alone” …

    Stii ce am ajuns sa gandesc in ultima vreme? E o tampenie egoista si macabra, dar admit ca asta simt: de cand e acolo Sus, pentru mine e mai aproape. Acum chiar relationam. Dumnezeu ma mai intelege …

    1. Oana, nu trebuie sa te urasti! E omeneste! Toti aceia care l-am iubit INAINTE de iunie 2009, cred ca absolut TOTI pastram vie dorinta aceea nebuneasca de a fi viu. De ce crezi ca am postat clipuletul? I-am facut aluia vizualizare de 10 ori, asa una dupa alta. Ma uitam cat de USOR e in film, cad de REPEDE se intampla, cat de FRUMOASA E REGASIREA…cat de repede se uita tot si cat de repede se intra in …normal.
      Eu nu am o problema cu cei care-si doresc sau care viseaza ca Michael sa se reintoarca pentru copiii lui si pentru restul omenirii care-l asteapta. NU! Problema mea e cu cei care se indoiesc de Michael Jackson! Aia nu sunt fani. Cei care-i pun centimetru la gura, cei care fabuleaza despre fotografii cu el (din 1996!!!) ca nu ar fi el si cate si mai cate porcarii…
      Stiu ca poate nu multa lume l-ar accepta daca ar aparea si ne-ar spune ca a fost o gluma/farsa (vezi Dan) eu as putea. Gandul ca este inca aici mi-ar fi suficient. I-as accepta asta. El m-a salvat de atatea ori, sunt inca in viata datorita lui, acum e randul meu. NU m-as simti tradata pentru ca in 30 de ani am primit IMENS de la el.
      De cand el n-a mai fost m-a cuprins o neliniste si parca frica de moarte, cu toate ca ii cunosc mirosul inca de mic copil, dupa ce am vazut fotografia cu Michael….<3 …mi-am revenit. Moartea e o eliberare.
      I drink to that! Cheers!

Lasă un răspuns

