Michael Jackson

Autopsy photos leaked


Atentie celor care NU vor sa vada asa ceva!!! Nu dati click pe asa ceva.

Eu am vazut poza si pot sa spun ca nu a avut un impact negativ/dezastruos asupra mea. Poate ca sunt egoista si pentru my own closure poza aia a avut efect de …La Revedere! 😦

Stiu ca de cate ori o sa fiu trista si depresiva poza aia n-o sa ma ajute, dar acum, pe moment am avut parte de closure.

Poza este decenta, Michael pare ca doarme. Opinia mea.

8 gânduri despre „Autopsy photos leaked

  1. Pentru mine a avut un impact de faza terminala. sa-i zic … mai acut decat prima pe care au folosit-o in deschiderea procesului. Am reusit sa trec peste momentul ala …desi m-am ascuns in baie si incercam sa-mi opresc plansul sa nu trezesc copilul din somn …Nu atat poza cu el dormind, cum spui tu, mi-a strans inima … cat mana aia, fara viata …

    Ascultam acum ce n-am mai rezistat sa ascult azi-noapte. Am o intrebare pentru tine: se tot discuta despre doza de Propofol administrata. Ce a iesit la autopsii, nu e relevant, pentru ca Propofolul se metabolizeaza rapid, corect? Sticla de 100 mg au gasit-o, corect? De ce nu se calculeaza fizic cat a ramas din ea?

  2. Mie mi-a rupt inima in bucati… Am plans cat am putut de mult…. imi doream sa fac ceva pt el,sa-i scot bandajele la la mana ,sa-i vindec cumva ranile…Ce e cu rana aia de pe pieptul lui pt Dumnezeu? … umerii lui? vroiam sa-l acopar cu ceva sa nu-i fie frig,sa-l stang in brate… sa-l salvez… in disperarea mea incercam doar sa-l salvez… Cat de stupid suna asta? Azi am ochii umflati… si incerc sa ma linistesc… dar de cate ori ma gandesc la el ,il vad gol,ranit si ‘parasit’ pe masa in poza aia … Oare cat de mult am vrut s-o vad si cat de bine mi-a facut? Efectul ei va dura pentru totdeauna….
    Nimic nu mai are logica in lumea asta… incep sa am indoieli pana si in putinele lucruri in care mai credeam… Unde e acel cineva ,acel Dumnezeu atunci cand acele suflete curate sunt in necaz si au cu adevarat nevoie de ajutorul lui? Cum sta treaba cu afurisita asta de karma atat timp cand iti este curmata viata fara ca tu sa ai de dus cu tine un ‘bagaj’?
    Simt ca devin penibila,asa ca ma opresc… dar parca imi pierd motivatia… It’s just not fair…

    1. free warm bear hug? >:D<
      Pentru mine poza aia a insemnat closure. Copilul ala din mine nu ma lasa sa traiesc cu ideea ca my Superman NU mai exista. Poate ca aveam nevoie de poza aia sa maturizez copilul din mine. 😦

  3. M-am hotarat! Trebuie sa schimb numele super eroului. Am gresit. Michael nu era Superman, ci BATman! Get it? BAT …as in blind as a bat :D.
    Stiu ca multora dintre voi nu le arde de glume copilaresti acum si ca poate sunteti uimiti sa auziti glume tampite ACUM tocmai de la MINE.
    Problema cu mine a ca intotdeauna am stiut ce am vrut. Stiu ca foarte multi dintre voi nu v-ati dorit open casket si ca toti am asistat la parada sicriului gol…pentru ca asa a vrut familia. There’s NO business like show business, right? Pai, wrong! Eu m-am simtit jefuita de dreptul meu de a-l vedea pe Michael. El stia ca apartinea tuturor si ca ar fi fost rusinos sa nu apara la propriul sau Memorial. Pun pariu ca Michael Jackson al carui fan sunt eu de 30 de ani nu ne-ar fi privat de un final farewell.
    Pot sa spun ca de abia acum pot sa filozofez cu adevarat despre nemurirea sufletului si despre eternitatea spiritului. Pana acum eram doar …Blanket. Cand toata lumea il omagia *rollseyes* pe Michael eu ma bagam intr-un colt, cu pumnii stransi si incepeam sa plang…sa strig la toti: DE CE ACUM!!!!! DE CE???? UNDE ERATI CAND AVEA NEVOIE???? DE CE NU-L IUBEATI ATUNCI!!!! DE CE??? DE CE??? SUNTETI IPOCRITI!!! SUNTETI NEMERNICI!!! NU MAI AVETI CUI SA-I ARATATI IUBIREA VOASTRA!!! A PLECAT FARA SA STIE DESPRE DRAGOSTEA VOASTRA IEFTINA…dar poate ca-i mai bine asa.
    Vazandu-l acolo, intins stingher pe cearceaful alb, imi dau seama ca poate asa e mai bine. Cat timp a suferit si a strigat NIMENI nu l-a bagat in seama, apoi a obosit. A obosit sa lupte, sa-si arate nevinovatia, era epuizat. Era stors de puteri si energii si ei au continuat sa-l preseze. Rezultatul – nefericita de relatie cu Murray. Poate ca a simtit ceva cand l-a ales pe Murray.

    poate ca e mai bine asa. Nu l-am meritat si …a plecat.

    1. Ca sa fiu sincera, mie acum mi-e cumva mai greu, pentru ca ma simt cumva singura pe lume in durerea asta, care a devenit tot mai intima. Acum 2 ani exista un sharing de sentimente, emotii, ganduri, trairi care acum imi dau seama … ca ajutau.

      1. Sunt o tipa pacifista. Asa m-am comportat toata viata mea si n-am facut-o pentru ca asa as fi fost crescuta sau impinsa de dogme crestine. NU! Venea din interiorul meu. Ei bine, dupa iunie 2009, imi venea sa ies pe strada, cu o coasa bine ascutita, si sa iau gatul tuturor celor care-si aratau excesiv noua dragoste re-gasita. Treaba asta venea tot din interiorul meu. Era o repulsie care atinsese cote criminale. De asta am preferat sa nu ies si sa nu vad (pe cat posibil) mai nimic. Prefer sa nu imi impartasesc durerea mea cu nimeni pentru ca oricum n-ar intelege. Sunt foarte selectiva cu persoanele cu care discut despre el. Nici numele nu imi place sa i-l rostesc prea des. E aproape o blasfemie dupa ce a stat in atatea guri ipocrite.

      2. Oana, eu am o intrebare tampita era sau nu Mr. Knock Knee? Eu intotdeauna m-am intrebat asta. Treaba e ca el a avut intotdeauna picioarele slabe si nu se vedea. Acum, cu nenorocita asta de poza, eu asa am vazut. Bine, se vedea si din felul in care mergea. El, LaToya, Randy si ceva-ceva Janet au aceeasi conformatie cu grade de grasime diferite. La Randy se vede clar. 😀
        E doar o curiozitate tampita de a mea.
        Precizare pentru toata lumea: knock knee – picioare in forma literei X
        p.s.Jam! …pentru ca vorbeam despre el 😀 (MTV 20:19)
        p.p.s : Inside joke: Al meu sot de cate ori se sparge ceva, completeaza ranjind in coltul gurii: Jam! :)) Eu il iert pentru ca e fan dinaitea mea. Deh, e mai batran 😀 Honor your elderly, right? 😀 lolz

Lasă un răspuns

