Michael Jackson

…my babies…


Această prezentare necesită JavaScript.

They walk around with no mother …

 

4 gânduri despre „…my babies…

  1. Unde se face dreptatea? La DREPTATE ma refer, nu la justice intr-un proces judecat de oameni … Nu stiu daca Dincolo sau Aici avem de platit daune si de ce nu ni se taie gatul la propriu cand noi din imprudenta, voluntar, din prostie, taiem bucati vii de cord in care palpaie viata? Mi-ar fi placut sa fi continuat sa fi trait la nesfarsit dupa dictonul ”ochi pt ochi si dinte pt dinte”! La ce foloseste bunatatea, candoare, dragostea? La ce bun?? Nu mi-e suficient sa o citesc pe un transcript a unei inregistrari audio … Vreau sa o ating, sa am beneficii reale dupa urma ei … Dar cordul a fost taiat in bucati si am pierdut puterea sa mai tin in el sentimente. Azi mi-e rau. Procesul de azi mi-a facut si mai rau. Mi-e dor de Michael si stiu ca nu-mi foloseste la nimic acest dor. Singurul lucru pe care il simt e durerea.

Lasă un răspuns

