Michael Jackson

Romaneste


1 – 2 – 3 – 4 ZILE!!!

4 nenorocite de zile au trecut de cand a inceput procesul pentru UCIDEREA lui Michael Jackson. 4 zile nenorocite!!!

Imi zic, trebuie sa fiu cu ai mei indiferent cata informatie as capata printre straini, pe forumurile de fani straini.

Acum cateva luni, dupa ce-mi promisesem ca dupa mjromania nu ma voi mai inscrie pe nici un forum, am fost inscrisa (poate chiar impotriva vointei mele) pe un alt forum romanesc.

Si ce-mi zic? Daca in 2005, comunitatea de fani romani (cu foarte mici exceptii) era prea preocupata sa-si tina capul in nisip, acum cu siguranta voi avea cu cine  si unde sa discut despre acest ULTIM proces al lui Michael…

4 zile si NICIUN topic de discutii despre asa ceva, in schimb ALTE SUBIECTE sunt subforumuri in sine. ALTE SUBIECTE…care nici nu au legatura cu Michael ci doar cu science-fiction-ul.

Seara de seara deschid calcul si ma cert cu Murray care e dincolo de ecran, la proces. Intru pe forumuri straine si mai discut cu fanii. Ce mi-ar fi placut ca si comunitatea de fani romani sa aiba in comun asa ceva. Sa ne adunam si sa discutam nu numai langa o sarma, un pahar de bere sau o camera de luat vederi. Sunt sigura ca am fi avut pareri pertinente si discutii constructive care ar fi putut duce la un closure comun.

4 nenorocite de zile si …

NIMIC

OFF TOPIC [/end of sarcasm]

Acum: In tribunal tocmai a fost chemat paramedicul Richard Senneff – pentru cunoscatori 😉

Mai devereme a fost chemat Robert Russell – fost pacient al lui Murray pentru a depune marturie. Robert Russell face referire la o procedura interventionala aplicata de Murray acestuia, in timpul careia este trezit si invitat de Murray sa-si priveasca inima pe un monitor. Datorita anesteziei, pacientul nu simte nimic, dar refuza sa ia parte la glumele care se fac in sala de operatii. Acum, indiferent cati draci as avea eu pe Murray, nu pot sa ma gandesc decat la o procedura in care pacientul e anesteziat DAR poate comunica – CORONAROGRAFIA, in timpul careia i-au si fost puse 3 stent-uri. Oricum, inteleg strategia procurorilor, care se agata de orice pentru a-l taxa pe Murray.

Precizare pentru Domnu’ Dan: Bre, auzi ce zice Senneff ca avea the patient pe cap? A surgical cap, zice!!! Sau stai…e pentru a-si fi protejat the weave? Sau poate ca n-o avea pe cap.

Senneff spune ca, avand in vedere toate datele de la fata locului si istoricul pacientului, pacientul AR FI PUTUT FI SALVAT!!! Murray l-a mintit in schimb in legatura cu ora/minutul in care s-a produs incidentul.

Cold skin …dry eyes …flat line 😦

Senneff il intreaba pe Murray la ce medicament e alergic Michael. De ce stia Murray ca Michael e alergic la Thorazine? Thorazine e un antipsihotic. :O

Jesus!!!

Apararea a scos armele grele. Avocatul apararii (asistentul lui Chernoff) il intreaba pe Senneff daca din caracteristicile pe care le prezenta Michael (slab, perfuzat, etc) ar fi corect de spus ca arata ca un drug addict. Senneff a replicat ca nu-i adecvat, si un bolnav cronic ar fi putut foarte bine sa arate la fel. Pentru acest raspuns, tot respectul meu pentru Senneff.

Intotdeauna am considerat ca Michael e un suflet sensibil care simte mai profund decat ceilalti tot ce i se intampla…DAAAAR, de cand a inceput procesul II DAU DREPTATE si consider ca intr-adevar a fost o conspiratie in jurul lui care ii vroia sfarsitul. Ce i s-a intamplat lui Michael n-a fost un accident, ci o lucratura fina si bine gandita. Porcu’ sta la inchisoare 4 ani max pentru omor prin imprudenta si …toata lumea e fericita. Eu zic ca Murray trebuie urmarit indeaproape DUPA ce iese de la inchisoare.

17 gânduri despre „Romaneste

    1. lol
      Eu am vrut sa vin, dar daca nu am gasit UNDE sa postez. Ce vrei sa-mi iau ban din prima ca …am idei si discut discutii de adulti si nu sy-fy (precum canalul) 😀 Raman, vb poetului: privitor ca la teatru. 😉

  1. Si eu ma uit…….si nu-mi vine sa cred
    Pai…….nu e evident ca Murray e vinovat? Minciunile referitoare la ora, ‘a little lorazepam’? Nenorocitul!!!!!!!!
    Auzi : team murray! Inca mai sunt astia pe-acolo?
    Sper numai sa nu il cheme pe Prince la audieri…………copiii astia au trecut deja prin prea multe si cine stie ce-i mai asteapta?
    Imi mai arunc ochii pe chat-ul de alaturi: oameni de toate varstele, din tari diferite,pareri,discutii la obiect sau pe langa,fani si nu numai………hmmmm, am una pe care vreau s-o bat si nu pot singura, ajuta-ma Echi! :-w

    O,Doamne , si eu de cate ori m-am gandit ca ar fi putut fi salvat! Daca…..daca…..daca… Am un nod in stomac si ma ia si o durere de cap. Si nu-mi pot scoate din minte vocea lui si poza aceea!

  2. Stie cineva cum e legislatia la americani, adica asta nu avea cum sa nu se declare nevinovat, nu? Ca sa mai traga de timp si sa se puna de un proces dupa 2 ani si 3 luni, timp in care asta si-a facut linistit de viata lui … Adica, oricat ai fi de paralel emotional cu procesul asta, te intrebi ca boul dupa ce auzi declaratiile martorilor care au fost acolo in ziua X, la ce le-a trebuit astora atata timp sa deschida un proces impotriva unui incompetent/criminal/doctorash din ala care da spaga la profesori sa-si ia examenele si licenta, dar el a bata ? Dupa astea 4 zile, cam ce va asteptati sa mai apara pentru ca juratii sa enunte un verdict? Adica, pe bune, il vede cineva pe Murray, cu informatiile care s-au dat in astea 4 zile, neindreptatit din punct de vedere legal? E vreo urma de indoiala cum ca Murray este nevinovat de finalitatea acelei zile? Va imaginati vreun jurat care vede macar un pic diferit situatia?

    Echi, hai pe forum, a fost o pura coincidenta ca am deschis forumul inainte sa intru pe blog-ul tau si am initiat o discutie dincolo. Din aceeasi nevoie ca si a ta, de a ma vedea cum voi la o sarma virtuala si de a diseca noptile astea si pe cele care vor urma din 3 incolo ….

    We need you, you know WE do !

  3. 225 fiole de Propofol comandate de la Tim Lopez …. in total …. ma intreb cat comanda un spital as a regular base ….

    Mi-a placut de stripteasa lui Murray! E tare fata, fac o pereche perfecta, un alt tipar de Bonnie si Clyde, o idioata nascuta dintr-o greseala a naturii pe lumea asta, in perfecta concordanta cu tatal plodului ei.

    Noapte buna!

    1. A fost mortala tipa. La inceput imi venea s-o plesnesc peste moaca pentru felul in care zambea lasciv spre juriu. Unde mama dracu’ se credea? Dupa ce a intrebat-o Miss Brazil despre profesie si a dat un raspuns evaziv si ne-a invatat pe toti cum ea este propriul ei instrument, mi-am adus aminte CARE dintre hoes-urile lui Murray e asta (lol) e stripperita cu care un copil. La faza in care a fost intrebata despre Michael a reactionat ca orice om normal – because it’s Michael Jackson :)))

  4. Mi-au placut explicatiile criminalistului Dan Andreson. Mult. Am zambit amar cand a fost intrebat de ce s-a ales aceasta lista de substante pentru care sa se faca testarile toxicologice, iar el a raspuns ca la astfel de liste conucra mai multi factori, gen cazuri similare, antecedentele persoanei in cauza, INFORMATII sau CERERI ale presei, mediei etc …. Si-au muscat astia buzele cand rezultatele de alcool, cocaina etc au iesit negative.

    1. Corect. Mor de ciuda astia.
      Problema cu „drogurile lui Michael” e ca multa lume nu intelege diferenta. Foarte multe staruri, e adevarat, experimenteaza droguri experimentale’n’shit…Michael vroia DOAR SA DOARMA. Diferenta? Cocaina is getting one high, ce lua Michael il facea sa poata sa doarma. Diferenta, much? I think it is.
      Getting HIGH vs getting to SLEEP.

  5. Exact asta vorbeam cu familia mea seara trecuta (astia, sincer, nu stiu cum de ma mai suporta! :-D): medicamentele psihotrope dau dependenta. Dependenta este o reactie adversa specificata in orice prospect al medicamentelor din aceasta clasa. E un dat si e cat se poate de firesc si de frecvent din punct de vedere medical. Dependenta asta nu are nicio legatura cu dependenta aia din cauza careia esti aratat cu degetul pe strada. Nu e imorala, e fiziologica. Punct. Cand auzi presa cum il denigreaza pentru ca ERA DEPENDENT DE MEDICAMENTE SEDATVE pentru ca suferea de insomnie, iti vine sa-i strangi de gat, teoretic. Practic, le-as recomanda sa puna mana pe un prospect de medicament, pe o carte ceva, poate mai invata si ei lucruri interesante!

  6. Doare atat de tare … ca atunci, in acel 25 … dupa poza asta si dupa ce i-am vazut mana … nu mai conteaza nimic, chiar nimic. Am sperat sa nu fie ce parea a fi .. cand s-a apropiat avocatul ala de videoproiector, am sperat sa nu ….

    1. Oana, sunt un freak! Pentru mine poza aia a insemnat closure. Stii cum spuneam eu ca Michael e Superman-ul meu, nu? Pur si simplu erau 2 notiuni care nu se suprapuneau: Michael -my Superman si ce s-a intamplat pe 25 iunie 2011. Copilul ala din mine nu ma lasa sa traiesc cu ideea ca my Superman NU mai exista. Poate ca aveam nevoie de poza aia sa maturizez copilul din mine. 😦

Lasă un răspuns

