Michael Jackson

Murray’s trial day 1


Michael inregistrat de Murray in timp ce Michael era anesteziat. Cine mai crede ACUM ca ceva din ceea ce s-a intamplat pe 25 iunie 2009 este accident…

Sunt pur si simplu ingrozita de ceea ce ascult la CNN acum, in timp ce scriu postarea asta. Ma doare sufletul sa stiu ca, chiar si anesteziat, cu mintea pe hold …Michael se gandea la binele copiilor lumii, la ce ar face el cu banii stransi de pe urma concertelor: Michael Jackson Children’s Hospital

Capitolul  Standard of Care – bine documentat de catre procuror

Jesus, de abia acum realizez care e fondul prezentarii ppt e …Michael

2 ani, 3 luni si 2 zile mai tarziu…pot sa zic ca I got closure…somehow.

Nu o sa postez versiunea clara a pozei de pe TMZ  aici.

2 gânduri despre „Murray’s trial day 1

  1. Am stat pana la 2 si eu azi noapte, mai mult n-am rezistat. Nu credeam ca vei posta ceva dupa aseara, cu atat mai putin in timpul … Nu stiu ce sa articulez si sa sune bine. Daca ma detasez un pic de emotional, as zice ca inregistrarea aia e sinistra. E un om in agonie. E un om al carui creier nu functioneaza in parametri normali si sa mor daca pot intelege cum i-a trecut prin cap lui Murray sa-l inregistreze! DE CE sa vrei sa inregistrezi un om in delir cauzat de factori externi, de medicamente??? Mi-aduc aminte cand dupa o operatie, incercam sa vorbesc si nu reuseam sa articulez vorbele, iar creierul meu functiona, dar fizic nu reuseam sa leg stimulii din creier cu cei ai descatusarii verbale … E de-a dreptul sinistru, macabru sa ai in cap dorinta de a inregistra asa ceva ….

    In pauza aia lunga, pe TMZ dadeau imagini live de afara. Am vazut steagul nostru, aproape de intrare, era al doilea sau al treilea … am gandit cumva ca el stie ca il iubim si ca suntem acolo, martorii acuzarii …

    Despre poza nu pot vorbi. Am reusit sa ma uit la ea cateva secunde, atat pot spune.

    1. Perversul nenorocit l-a inregistrat fix atunci cand confidentialitatea doctor – pacient ar fi trebuit sa functioneze. E normal ca i se impleticea limba in gura – era sedat, pentru Dumnezeu! Sa vezi cum o sa explodeze inregistrarea asta in presa…sa vezi numai cum o s-o intoarca perversii astia din presa!
      Semana teribil la felul de a vb cu tac’su. Fix Joseph! Asa de rau si bine, in acelasi timp, mi-a facut inregistrarea aia. Chiar si amortit se gandea la binele copiilor. Michael Jackson Children’s Hospital – ce bine suna, nu? Mi-ar place sa lucrez acolo. As face si munca voluntara.
      Poza…poza aia e ceva ce nu as fi vrut sa vad dar imi trebuia sa o vad. Am simtit o alinare. Acum pot sa-l mangai si eu pe frunte, cum a facut Kathy Hilton. Stiu, pare nebunie ce spun! Cand Michael era Michael, el stia ca ne apartine tuturor, cand Michael n-a mai fost Michael, familia a considerat ca el nu ne mai apartine si noua. Gresit! El o sa fie mereu si al nostru.

Lasă un răspuns

