Michael Jackson

Dear Applehead,


Wherever you are I hope you are happy!

Don’t forget, from time to time, to lean your wing over us.

For you’re always in …my heart!

Love,

Your forever-fan

5 gânduri despre „Dear Applehead,

  1. Azi au bubuit boxele din masina mea in drum spre sv. Am deschis larg geamurile si am simtit nevoia aia kitschoasa, as zice, de a auzi lumea muzica pe care o ascult. Voriam ca lumea pe langa am trecut sa-i auda vocea si sa ma asigur eu ca macar azi, aia pe langa am trecut, l-au recunoscut si astfel, a mai trecut o zi in care nu a fost uitat …

    Till the end …

    1. Azi, ma busit plansul la servici. M-a luat prin surprindere. Ascultam EuropaFM si Monica si Bogdan se „razboiau” pe ce piesa sa difuzeze. Monicai ii placea Little Susie, lui Bogdan – Man in the Mirror. A castigat Monica. Cand a inceput melodia mi-au dat lacrimile fara sa ma pot controla.

  2. Echi, Miss O este Jude. Miss O sunt pentru un copil ce se afla tot in eternitate si pe blog-ul parintilor lui am acest nume. Mi-a ramas setat, fara sa-mi dau seama.

    Intr-o alta ordine de idei, te imbratisez cu drag. Pur si simplu.

Lasă un răspuns

