Michael Jackson

Splendoare in Univers?


OK, eu ii vad chipul lui Michael in aceasta imagine, de asta am postat-o. *lol* 😀  Stiu ca e grafica si nu o poza care sa reprezinte realitatea, dar still eu ii vad mecla lui Michael. *lol*

Tip: are ochii inchisi si i se vad genele lui luuuuuuuuuungi din par de camila date cu Lancôme mascara. *nods* 😀

Disclaimer: Nu, voci inca n-am inceput sa aud! *stickstongue*

Ce-ti pasa tie, chip de lut,

Dac-oi fi eu sau altul?

Traind în cercul vostru strâmt.

Norocul va petrece,

Ci eu în lumea mea ma simt.

Nemuritor si rece.

sau cum zice Freddie:

I’m going slightly mad
It finally happened – happened
It finally happened – ooh oh
It finally happened – I’m slightly mad
Oh dear!

Lasă un răspuns

