Uncategorized

Video-ul lui Paris


10 gânduri despre „Video-ul lui Paris

    1. Intra si uita-te! A postat link-ul de pe contul ei de twitter. Nu, nu-i facut de ea, in sensul ca ar fi filmat de ea. Imi aduce de caietul meu de decupaturi cu Michael de cand eram copil. Asa mi se pare mie ca a facut acelasi lucru ca mine…numai ca acum copiii astia au mijloace mult mai moderne la dispozitie.

  1. Normal ca nu e facut de ea….. sunt imagini cu Michael unde ea nici nu era nascuta. Nu pot sa cred ca mi-ai spus asta. :)))))

    Eu ma refeream la montaj…. ca filmarile le stiu. 🙂

    1. Si eu ma refeream tot la montaj. Initial am crezut doar ca esti aspru dar dur cu copila si eu nu stiam cum s-o mai scuz. 😀 Toti copii din ziua de azi se pricep la asa ceva, iar daca n-a putut singura siguuur a ajutat-o frati-su, doar e regizor…in-the-making, nu? 😀

  2. Da…da…. si tu tot la montaj te refereai…. right…
    „Nu, nu-i facut de ea, in sensul ca ar fi filmat de ea”

    With love! L.O.V.E.! 😀 >:D<

    1. Jeeeeezas!!! Sunt batrana si bolnava, mai am doar un neuron si ghici-ce? E pe moarte.
      Hai sa despicam firu’ in paishpe:
      1. M-ai intrebat daca e facut de ea.
      2. Am dedus ca nu te-ai uitat la el.
      3. Am venit cu precizari ulterioare, spunandu-ti ca nu e ceva filmat de ea.
      4. The end.
      With NO l.o.v.e. right back at cha! *crossed arms*

    2. Iaca si raspunsul de pe twitter al lui Paris
      pariisjaxn Paris Jackson
      i made a video (with my awesome iMovie editing skills 😛 jk) & as soon as i find a utube account 2 borrow, ill post it & tweet the link 🙂 ❤
      11 Jul
      Ce smechera e asta mica! Cica are un canal imprumutat de la o prietena 😉

  3. Revenind la Paris, voi ati vazut cu ce probleme se confrunta copila asta? Ati vazut cati scelerati ii scriu copilului asta (si pe twitter si chiar aici pe youtube) ca nu-i pasa de Michael si ca nu sufera suficient.
    Eu sunt destul de blanda si as zice ca adultii care comenteaza asa ceva merita un consult psihiatric gratuit. Doar sa o faca urgent!!!
    Cat de dus cu capul sa fii sa zici asa ceva copilului???

  4. Toata viata lor vor avea parte de rautati de acest gen,din pacate… Trebuie sa invete sa se descurce cu chestiile astea,sa faca in asa fel incat sa ii afecteze cat mai putin… E un fel de ‘bagaj’ cu care au plecat la drum…

Lasă un răspuns

