Darren Hayes · Michael Jackson

Talk Talk Talk


5 gânduri despre „Talk Talk Talk

  1. Cat e misto e video-ul, nu? Si mie-mi place de mor!! Cat despre muzica / piesa, mie mi-era dor de vocea lui. Pe mine m-a prins. E pe replay 🙂 Nu-i un masterpiece, a zis-o si el, tot albumul e pop-ish, dar eu ma grabesc sa-mi placa …atat cat o mai fi si omul asta pe pamantul asta. Daca ma uit in stanga si-n dreapta …imi dau seama de ce-mi place piesa lui.
    Dazza, rules!!!

  2. Ahahahahaah!!! Normal ca vrei!!!! Stai asa pana cand iese noul album si sa vedem ce mai are pe acolo. De exemplu, mi-e mi-a placut DEFINITIV de el dupa This Delicate Thing We’ve Made. Albumul ala e un masterpiece.
    Eu ma pregatesc cu o fedora daca o sa vina la noi :))) Saracul de el, stie ca daca o sa vina in Romania o sa fie „fortat” sa bage ceva asemanator cu piesa de mai sus. :)))) Bine, e constient ca FOARTE MULTI din fanii lui sunt fani Michael Jackson also.

  3. Inca o chestie, nu poti sa emasculezi artistul din el sabotandu-l dulce cu karaoke Michael…o sa ajunga sa creada ca ceea ce creeaza el nu-i suficient. Nu as vrea niciodata sa creada asta, pentru ca spre deosebire de foarte multi care ocupa abuziv scena, in ziua de azi, omul asta chiar are ce cauta in lumina reflectoarelor.

Lasă un răspuns

