Michael Jackson

Kathy Hilton despre prietenul Michael Jackson


CNN, PiersTonight, 01.06.2011

http://edition.cnn.com/video/data/2.0/video/bestoftv/2011/05/31/exp.piers.hilton.michael.jackson.cnn.html

MORGAN: Înapoi cu Hiltons. Kathy, acest lucru este fascinant. O mulţime de oameni susţin că l-au cunoscut pe Michael Jackson. Tu, de fapt, ai mers la liceu cu Michael Jackson. Şi tu ai rămas prietena apropiata cu el chiar până la sfârşitul vieţii sale.

Şi tu nu ai vorbit niciodată cu adevărat despre el de mult în public, din cate stiu. Spune-mi despre relatia ta cu el.

K. HILTON: Ne-am întâlnit când aveam 13 – 14 ani şi am fost dezvoltat o relatie de prietenie şi o legătură puternica de-a lungul anilor. Şi întotdeauna am păstrat legătura. Apoi, când m-am mutat la New York, el ne vizita şi mergeam mereu la concertele sale. Şi ştii, am început cu – faceam apeluri telefonice glumă împreună.

Ne-am distrat minunat impreuna. Şi apoi a venit şi ne-a  vizitat când s-a născut Paris. Şi apoi a locuit la –

MORGAN: A fost acolo când Paris s-a nascut?

K. HILTON:  Ea avea doar câteva luni.

MORGAN: Chiar asa?

K. HILTON:  A  ajuns să se mute la Waldorf timp de şase luni, noi stateam acolo deja  de opt ani. Şi chiar înainte de a disparea dintre noi se mutase la Bel Air Hotel, unde ne mutasem si noi din cauza ca ne renovam casa. Deci, el a stat acolo aproximativ trei sau patru luni.

Prin urmare, am ajuns  sa ne petrecem mult timp impreuna.

MORGAN:  Vorbim despre concepţiile greşite cu Paris. Care crezi au fost prejudecatile despre Michael?

K. HILTON: Ei bine, nu cred ca a fost o mai bună, mai generoasă, iubitoare, dulce, inteligentă, inteligentă persoana – nu pot – tatăl cel mai minunat. La Bel Air, el nu a avut nicio dădacă. Şi când mă duceam să iau copiii să ii duc undeva, el le peria parul, ii incheia la butoniere de la  pulover , era atât de cald şi minunat.

Şi eu doar – îl iubesc. Familia lui întregă, este intr-adevăr o familie frumoasă, minunată.

MORGAN: Unde ai fost cand ai auzit ca a murit?

K. HILTON: Tocmai revenisem  la hotel.

MORGAN: Cum ai auzit  ştirile?

P. HILTON: Asistenta mea mi-a spus. Şi am căzut literalmente pe podea. Si sora mea a venit şi m-a luat şi ne-am dus direct la casa, pentru ca am crezut ca, copiii ar fi acolo.

MORGAN: Te-ai dus la spital, atunci când –

K. HILTON: Da.

MORGAN:  Care era atmosfera  acolo?

K. HILTON:  Surorile, copiii şi doamna Jackson şi toţi fraţii, toată lumea era în aceeasi  cameră. Şi doar am plâns şi ne-am îmbrăţişat reciproc într-o uluire.

El este un tată care statea tot timpul cu copiii lui. El si-a dedicat,  mai tot timpul, de la nasterea lor, pentru creşterea lor, pentru a fi cu ei. Şi apoi Latoya şi Randy m-au luat pentru a-mi spune la revedere. Cred ca daca nu as fi facut-o, cred ca niciodată nu aş fi crezut ceea ce s-a intamplat. Deoarece, chiar dacă el mi-a fost prieten, el era o persoană puternică.

MORGAN: Era încă în viaţă, atunci când –

K. HILTON: Nu

MORGAN: Ai spus ceva?

K. HILTON: Da.

MORGAN: Ce ai spus?

K. HILTON: I-am magaiat capul, braţele, picioarele si talpile şi eu – – I-am spus eu il iubesc atat de mult şi, ştii, i-am şoptit unele lucruri amuzante  şi asta a fost.

MORGAN: Incredibil de trist mod de a-ti incheia viata, nu-i asa?

K. HILTON:  A fost atât de fabulos la hotel. Se trezea de dimineata, în fiecare dimineaţă, se juca cu copiii. Într-adevăr şocant.

MORGAN: Paris, il ştiai pe Michael bine?

P. HILTON: Cand, am crescut – îmi amintesc – una din primele amintiri cu el a fost atunci când mama mea ne-a dus pe platoul de filmare de la „Thriller”. Incă mai avem  pozele. Eu l-am iubit întotdeauna. Am fost la concertele sale şi el ne aducea pe sora mea şi pe mine pe scenă acolo sus şi cântam.

Eu l-am iubit întotdeauna atât de mult. A fost un om uimitor.

K. HILTON: Mi-a zis, Kathy, as vrea sa ma duci s-o vad pe Paris. I-am spus, ei  bine, ea a ieşit in oraş. Aş dori să văd studioul ei de înregistrare. Şi am spus, OK, bine. Am sarit în maşină, era  8:30 seara.

I-am spus nu are rost sa luam bodyguarzii dupa noi la ora asta. Să mergem doar. Rick va conduce. Urca în spate. Şi astfel au venit şi copiii si am ajuns cu toţii la Paris.

El iubeşte să se uite la tot. Admira imaginile de pe pereţi. El iubeşte arta. Şi în dulapul ei şi la toate colecţiile ei de Pinocchio şi Tinkerbell.

Şi el a spus ea (Paris ) ii aduce aminte – ea – ea – despre ce ii aduce aminte,  ce a spus? Ceva de genul, ea ii aminteste uneori, un pic de  anumite lucruri care-i plac. Ii placeau ramele de aur şi–

P. HILTON: Tu l-ai dus în studio.

K. HILTON: L-am dus în studio şi a ajuns să vadă totul.

MORGAN:  El a fost un talent extraordinar, nu –i asa? Şi ti-a luat numele, desigur, pentru unul din copiii săi. Cum te-a facut asta sa te simti?

P. HILTON: Am fost onorată.

MORGAN: A fost un rezultat direct?

K. HILTON: Stii, Latoya iti va spune povestea asta. Când eram mai tineri, cu toţii am facut un pact  că oricare dintre noi are prima fata o va numi Paris. Si eu am avut prima fata. Aşa că am fost prima. Şi atunci când el a avut fiica sa –

MORGAN: Ai mai văzut copiii de cand a murit?

K. HILTON: I-am văzut acum câteva săptămâni. Am luat cina. Nu pot sa cred cat de mari sunt. Ne-am dus acolo cu aproximativ trei săptămâni în urmă.

MORGAN: Si sunt bine îngrijiţi?

K. HILTON: Oh, glumeşti? Sunt într-o casă nouă şi doamna Jackson este acolo. Au o casa incredibilă, frumoasă si securitate. Şi am luat o cină în familie. Apoi, copiii s-au dus sus , şi-au făcut temele şi au venit jos le-au  arătat bunicii lor, au facut baie, au spus noapte buna si apoi i-au spus bunicii ca o iubesc. A fost grozav sa-i revad.

MORGAN: Exista tot felul de zvonuri acum, poate si datorita faptului ca procesul se afla in atentia mediei,  referitoare la faptul ca, în final, Michael ajunsese un fel de personaj patetic, dependent de toate aceste medicamente şi aşa mai departe. E un portret inexact, ce crezi?

K. HILTON: Ei bine, pot să vă spun că atunci când era la Bel Air Hotel, nu a existat nimic din toate astea – nu s-a intamplat asa ceva. Pentru că el a locuit sub apartamentul unde locuiam noi. Si am vorbit tot timpul. De fapt, chiar s-a intamplat sa ne intalnim si sa mergem  undeva în timpul zilei.

Şi era tot timpul cu copiii lui. Eu cred, în inima mea, ca o data cu pregatirile pentru  concert, i-a fost greu să doarmă, probabil. Nu a fost dependent de droguri. El a avut o problemă cu somnul.

Vreau să spun, ca el nu era cineva care sa faca  abuz de droguri recreationale.

MORGAN: Care crezi că va fi moştenirea lui?

K. HILTON: Ei bine, eu cred că acum că el a plecat, toata lumea isi da seama ce persoană bună a fost, ce lucrurile minunate pentru caritatea facut. Şi este interesant că nu auzim – ei bine, nu voi intra in problema asta –  dar el a lăsat trei copii frumoşi.

MORGAN: Cei ce vor fi moştenirea lui, cred.

K. HILTON: Absolut.

 

2 gânduri despre „Kathy Hilton despre prietenul Michael Jackson

  1. Mi-era suficient ce aveam in suflet pana acum, pana sa citesc interviul … Vreau sa ma duc in parc acum, dar ma conditioneaza faptul ca trebuie sa stau pana la 6 la sv… Vreau sa fiu singura acum si sa vorbesc cu mine … despre EL … oricum, nu mai eu ma inteleg … Mi-e dor de tine, Echi ! Tare de tot. Hai ca nu mai pot sa vad ce scriu … 😦

Lasă un răspuns

