Michael Jackson

Din marinimia lui Barry Gibb – All In Your Name (part 1)


9 gânduri despre „Din marinimia lui Barry Gibb – All In Your Name (part 1)

  1. Si eu care caut tratament la depresia mea care a evoluat in teribile atacuri de panica pe la doctori si in farmacii…
    Barry, I love you!!!
    Notati undeva: ARE 2 ORE DE FILMARE!!!! Hai se ne detonam in fata curtii lui Barry daca nu da toata filmarea cu Michael. Who’s with me?

  2. Barry Gibb: „Michael Jackson and I were the dearest of friends, thats simply what it was. We gravitated towards the same kind of music and we loved collaborating and he was the easiest person to write with. The more we got to know each other the more those ideas entwined and it all came to this song ” All in Your Name”.
    „All in Your Name” is infact the message that Michael wanted to send out to all of his fans all over the World that he did it all for them and for the pure love of music. I hope and pray that we all get to hear it in its entirety. This experience i will treasure forever. ”

    Recorded & Filmed at Middle Ear Studios in December 2002. All footage was shot by Ashley Gibb on a high 8 camera. There is over 2 hours of footage.

  3. Pentru mine aparitia lui M in aceasta filmare postata de Barry m-a intors intr-un moment pe care aparent, credeam ca-l depasisem … Eu acum am nevoie de tratament antidepresiv, mai ales ca este vorba se despre o recidiva … Nu am cuvintele la locul lor sa ma pot exprima coerent. Nu pot sa spun decat ca abia acum, vazandu-l intr-o aparitie noua, realizez cu toata constiinta mea si cu tot sufletul meu, cat de MULT imi lipsea …

  4. Sunt total in asentimentul tau, Oana!!! Si pe mine m-a rascolit fantastic. Eu sunt precum drogatul ala care incearca sa se lase si nu poate. Aceste imagini m-au facut atat de fericita ca practic mi-au anulat realitatea…pentru cateva minute sau poate ore.
    E ca naiba sa traiesti intre 2 lumi. Asta e si motivul pentru care nu mai m-am ocupat de blog. NICIODATA sa nu lasi depresia sa devina un partener de drum. La mine a evoluat in atac de panica. Acum m-am obinuit sa mi se faca rau, cand mi-e lumea mai draga. 😦

  5. I-as fi zis ‘I love you more!’ daca era si el mai generos, macar vreo 10 minute, acolo….
    Fetelor, eu zic sa-l luam cu asalt pe Barry, sa ne luam urmatoarea “doza” sau, mai bine tot pachetul  Si cand ma gandesc ca l-am fi putut savura pe Michael 2 ore, chiar si-asa cu lacrimi in ochi si nod in gat..……

    Of, de ce-mi suna toate atat de cunoscut, atacuri de panica, depresii ….. Si eu incerc din rasputeri sa ma tin departe de ele,dar cateodata imi mai scapa situatia de sub control Poate ajuta daca vorbim, ne mai incurajam una pe alta si facem o coalitie impotriva lor….
    N-or fi ele mai tari ca noi! :-*

  6. Mi se pare ciudat:
    All In Your Name – Featuring Michael Jackson
    From: barrygibbunplugged | 22 May 2011 | 149,712 views

    Cum adica DOAR 149.712 vizualizari? A trecut vremea flashmoabelor, nu? Nu se mai extaziaza lumea ca in 2009, nu? Era de asteptat, nu? Mda!

  7. a si ma bag la faza cu asediatul lui barry. :)) eu zic sa aducem un ecran mare si sa dea si el niste popcorn si filmarea aia de 2 ore 🙂 asa……..cinema in aer liber 😛 ca doar e vara nu?

  8. Gata, Barry si-a facut pomana si se pare ca MACAR o sa auzim tot cantecul. Propun amanarea detonarii. Amenintarile le pastram pentru dupa ce vedem ce are a ne oferi 😉 :)))

    UPDATE: „I really appreciate the great responses you have given us and a soon as it is possible you will hear the whole song. Thank you all again” @GibbBarry

Lasă un răspuns

