Michael Jackson

8 gânduri despre „

  1. Exista si un lucru pozitiv in asta.
    Bine ca a trecut in nefiinta DUPA Michael…. pt ca, eu cred ca el ar fi fost distrus.

    R.I.P. Elizabeth!

  2. Puteti crede ca in mine s-a astenut o liniste bizara? Un soi de dulce confort…
    Nu, nu ma intelegeti gresit! Nu-mi pare bine ca Elizabeth s-a stins si nici nu ma alin la gandul ca ea e LITERAL si aici pe pamant si (poate) acolo sus langa Michael…dar ce ceva foarte linistitor ce ma invaluie…
    Am ales cele 2 poze pentru asa mi-i inchipui pe cei doi acum: frumosi, fara griji si dureri…aproape ca o aud pe Elizabeth razand si pe Michael chicotind.
    Nu stiu daca pot spune R.I.P.
    Ei si-au gasit pacea…noi, cei ramasi, suntem cei ce avem nevoie de echilibru si pace pentru a intelege si a merge mai departe.


  3. Saptamana trecuta chiar am avut un gand tampit…ma gandeam ca daca v-oi apuca sa vizitez SUA in aceasta viata, doar UN SINGUR LOC ma intereseaza…si ma …bucuram *confused* intr-un fel ca voi putea sa pun o floare si pentru Elizabeth… WTF?
    Nu credeam ca urma sa fie ATAT de repede, ATAT de APROAPE DE MICHAEL.
    Poate sunt doar demonii mei interni pe care ii proiectez pe altii dar …acum ma gandesc ca Michael nu mai e singur.
    Eu? O sa vreau doar un squirt gun aproape sa-i stropesc pe amandoi cand o sa vina vremea. Sigur o sa-i iau pe nepregatite 😀

  4. Sper sa nu fi inteles eu bine ce ai vrut sa spui cu luatul pe nepregatite…desi cred ca asta ai vrut sa zici…
    Nu mai pleaca nimeni nicaieri,s-a-nteles?
    🙂 😦

    1. De ce oare ne-am creat noi, astia de aici, aceasta iluzie, pe care o vedem cumva ca pe un adevar, anume ca oamenii care pleaca dincolo, se intalnesc si isi unesc din nou trairile pe care le-au avut aici? Si eu simt si cred ca ar fi asa … si mi-am creat si eu in suflet tabloul ala creionat de tine, Echi, cu Liz razand si M chicotind … insa poate nu e asa … 😦 Si am avut cumva si eu un soi de liniste idioata, gandindu-ma ca acum M are pe cineva drag cu care sa isi petreaca eternitatea … In fine, dati-mi cu ignore azi … n-am un mood tocmai ridicat, nici nu stiu cat de coerenta am fost …

  5. Nu, nu Jude! Ai perfecta dreptate! Si eu trec prin aceleasi stari. Poate e de vina si varsta, stiu eu? NU mai cred in povesti cu toate ca-mi doresc. Caut iluminarea cu o umbra de neincredere deasupra mea. De aici si frustrarea mea de cand s-a intamplat cu Michael. Daca l-am pierdut definitiv? :O Daca finalul e final? Nu pot sa sar pana dau cu capul de tavan de bucurie aruncand confetti in aer ca Michael e una cu Universul acum, chiar daca suna atat de poetic. Nu-s convinsa de asta.
    Asa si cu Elizabeth, ma gandeam ca daca s-a regasit cu Michael …ce rost are, nu? Totul e altfel acolo, nu? Nu mai exista persoane sau personalitati, orgolii si pasiuni, posesivitate si posesiuni. Totul ar trebui sa fie IUBIRE si …atat…sau nimic. Doar niste fraieri cu puls care stau si fac scenarii. 😦

Lasă un răspuns

