In bucatarie, la discutii

Bine ati venit la mine in garsoniera!


8 gânduri despre „Bine ati venit la mine in garsoniera!

  1. Multumesc celor care ati comentat!
    Blogul l-am gandit ca pe o zona libera de cenzura unde fanii sa-si spuna parerile argumentat. Doar rautatile gratuite nu-si au locul aici.
    Astept parerile voastre. Astept sa ne contram (sau nu) in idei si pareri.
    Cu drag,
    Echi

  2. Buna,Echi! Cred ca stii ca ti-am simtit lipsa si ma bucur din tot sufletul ca te-am regasit! E faina casuta ta… exact asa cum mi-o imaginam…
    Mi-era dor de cuvintele tale… ai felul tau de a pune exact punctul pe I…
    Ma bucura aceasta initiativa a ta… Esti o persoana speciala… care POATE .. poate sa faca MULT… se vede asta si se simte…
    Sa fii inconjurata de cati mai multi oameni care te iubesc si sa nu lasi micile rautati ,in cazul in care vor aparea, sa te atinga!
    Te imbratisez si-ti urez mult succes cu acest blog.. Eu voi fi AICI! 🙂

Lasă un răspuns

